سرخط خبرها

برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟

  • کد خبر: ۲۰۷۱۲۳
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟
در بین برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در قزوین، مشهد نیز نمایندگانی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، این مراسم که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد، نخستین مرتبه، یک بانوی خوشنویس از استان مرکزی در بخش شکسته‌نستعلیق به‌عنوان نفر نخست معرفی شد.

اما، در بخش ثلث، مجید داستانی، رحیم خلیلی رواله و احسان کاظمی به عناوین نخست تا سوم این رشته دست یافتند و علی سلطانی و افشین نجفی بهزاد شایسته تقدیر شدند. نفیسه تقوی و لیلا مژدگانلو نیز در بخش بانوان رشته ثلث شایسته تقدیر شده و جوایز نقدی دریافت کردند.

در بخش شکسته‌نستعلیق، زهرا عظیمی، امیر دانش مرتضی و عادل زارعی عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و طیبه اَزَندَریانی، حمیدرضا خداکرمی، میثم صدری، مجتبی رحمدار، گوهر همایی‌مقدم و ایمان وکیلی مطلق نیز شایسته تقدیر شدند. اعظم ابهرچایی و فاطمه کاظمی هم در بخش بانوان شایسته تقدیر شدند.

در بخش نستعلیق (چلیپا)، مصطفی عابدینی به رتبه برتر دست یافت و حامد فقیهی و محمدجواد اسدی گورجی نیز دوم و سوم شدند و احد صلاحی‌کیا شایسته تقدیر معرفی شد.

در سیاه‌مشق نستعلیق، حمید احمدی، هادی سیدخوانی (استاد انجمن خوشنویسان مشهد) و سیدرسول آقامی عنوان‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند. محمدمهدی فرهنگی در این بخش شایسته تقدیر اعلام شد.

برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟

در بخش قطعه نستعلیق نیز محمدجواد شکوهی‌فر، سیدعلیرضا مطلبی و سیدمرتضی جعفری اول تا سوم شدند و سید پیمان سادات‌نژاد نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

زهرا حاج‌ابراهیمی، فاطمه مقیمی (استاد انجمن خوشنویسان مشهد)، مرضیه محمدی، حکیمه پوریزدان‌پرست، شیرین محمدکرمی، معصومه بختیاری و نصیبه هادی‌پور نیز در بخش نستعلیق مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟

در بخش نسخ، محمدنعیم جوادی، مجید سعید کافی و محمد پورقلی‌زاده نفرات اول تا سوم معرفی شدند و از سیدمهدی همدانی، محمد گودرزی و حمید مکانیک تقدیر به‌عمل آمد. سحر فرید و زهرا پورشیرازی نیز در بخش بانوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است که هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران تا دقایقی دیگر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، امام‌جمعه قزوین و جمعی از مسئولان در سرای سعدالسلطنه افتتاح خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->